Voice of Customer
Personal Information
Information about the claimant (Filled in if the claimant and client are different persons)
E.g. Family member, close relative, friend, etc.
Information about the insurance product (s) or service (s) Select the product(s) for which you are claiming service
Claim type
What form you want to get an answer
Please share in details about the case that led to your dissatisfaction. Our quality assurance team will do their best to find a solution and improve your experience.
Declaration
1
Our quality assurance team will do their best to find a solution and improve your experience.
2
I am fully responsible for any damage / loss caused by submitting the application to the insurer;
3
Electronic application is legally equal to the material analogy. Insurance company “ARDI" thanks you for providing valuable information.
Information

Please complete the questionnaire and share your opinion about Us. We are focused on your ultimate satisfaction and every single feedback is more than important.

Please read how we handle your complaint’s review procedure here.

Within max. 2 business days after receiving the complaint, we will provide you with the status about the liaison from our side and if any additional documentation(s) is/are required to be submitted;

You will receive a comprehensive answer will detailed explanations on your complaint within 10 working days;

In case we are not able to provide a comprehensive answer until the aforementioned deadline, we will provide relevant clarification and maximum extension period would be adjusted.

Aim to Join Us?
If you would like to became a partner of ARDI, write us your contact
Contact us
ინფორმაცია
ინფორმაცია

გთხოვთ შეავსოთ კითხვარი და გაგვიზიაროთ თქვენი აზრი ჩვენს შესახებ. ჩვენ ორიენტირებულები ვართ თქვენს მაქსიმალურ კმაყოფილებაზე და მნიშვნელოვანია თითოეული თქვენგანის უკუკავშირი.

გაეცანით პრეტენზიების განხილვის ინსტრუქციას. იხილეთ მიმაგრებული ფაილი.

პრეტენზიის მიღებიდან არაუმეტეს 2 სამუშაო დღეში, მოგაწვდით ინფორმაციას თქვენს შეტყობინებაზე პასუხისმგებელი პირისა და დამატებით წარმოსადგენი დოკუმენტაციის შესახებ;

10 სამუშაო დღის ვადაში მიიღებთ ამომწურავ პასუხს თქვენს პრეტენზიაზე;

იმ შემთხვევაში, თუ ზემოხსენებულ ვადაში ვერ ვახერხებთ ამომწურავი პასუხის მოწოდებას, გატყობინებთ მიზეზს და მაქსიმალურ ვადას.